Menu strony
Gazeta w Irlandii

Co zrobić, by nasza firma zapadała w pamięć?

Teczki ofertowe
Od wieków znaki stanowią metodę komunikacji miedzy ludźmi, wszak opinia wynika z postrzegania. Tak jak osobowość człowieka uzewnętrznia się w jego wizerunku i sposobie bycia, tak osobowość marki przejawia się w stroju identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy jest zarówno formą i materiałem, obrazem i ideą. Logo marki lub standy reklamowe powinny stać się wystarczająco znajome, by były rozpoznawalne a także wystarczająco unikalne, by utkwiły w pamięci odbiorcy.

System identyfikacji wizualnej powinien być prosty, bo jedynie przez parę sekund skupiamy uwagę na czyjejś „twarzy”. Jednocześnie powinien być bogaty w treść i szczegóły, aby stać się interesującym. Idealnie, jeśli jest wystarczająco współczesny, by odzwierciedlać epokę, ale nie może podążać za krótkotrwałą modą. Znak logo, przede wszystkim musi zapadać w pamięć i odzwierciedlać idee, które reprezentuje. Identyfikacja wizualna, to całokształt symboli stosowanej przez markę, czyli wszystko to, po czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to konkretna firma. Do takich elementów należą między innymi wizytówki, papier listowny, standy, plakaty, kalendarze bądź karty menu restauracji stworzone dla jakiejś branży. To właśnie wizerunek organizacji pozwala jej wyłonić się z tłumu podobnych do siebie firm. Poprzez kolejne elementy, takie jak znaczek logo, kolor i typografia oraz druki firmowe, konkretna organizacja buduje relacje z odbiorcą.
Dokumenty
Przemyślana ekspozycja firmy jest kluczem do sukcesu. Wszystkie elementy, które stanowią nośniki przekazu reklamowego, powinny mieć odpowiednią oprawę. Dobrze zaprojektowany stojak na ulotki, czy wysokiej klasy system prezentacji, może sprawić, że to właśnie na naszą firmę zwrócą uwagę konsumenci. Standy reklamowe, to stojące tablice lub trójwymiarowe obiekty o różnej wysokości, nie tylko prezentujące markę, lecz także umożliwiające sprzedaż bezpośrednią. Podobną formą promocji jest teczka konferencyjna, na której powinno być widoczne logo i grafika kojarzona z daną firmą. Wówczas każdy uczestnik konferencji, mając przed oczami obraz naszej firmy, bez dwóch zdań ją zapamięta i skojarzy w najbliższej potrzebnej sytuacji. Wiele pomysłów na: . stojak (https://www.stojakireklamowe.pl/category/stojaki-na-plakaty-banery-cafebanery)


Inne artykuły

Reklama na akcesoriach biurowych

długopis
Prowadzący firmy i właściciele sklepów reklamują się wieloma metodami. Część z nich tworzy katalogi reklamowe własnych produktów, pozostali zatrudniają pracowników do rozdawania ulotek w miejscach publicznych. Jedną z najczęściej stosowanych form jest jednak stosowanie w celach reklamowych różnego rodzaju akcesoriów używanych na co dzień. Wśród nich znajdują się przedmioty bardzo różne, takie jak między innymi parasole czy myszy komputerowe.
2019/10/23, 07:06