Menu strony
Gazeta w Irlandii

Reklama zewnętrzna

Przekazy reklamowe, które są skonstruowane w formie obrazków i słowa pisanego, ludzkość stosuje już od tysięcy lat. Kiedy 20. stuleciu badacze wydostali na światło dzienne rzymskie miasto Pompeje, które zostało przysypane przez popioły i zniszczone lawą z erupcji Wezuwiusza, znaleźli tam szyldy promocyjne, przypominające współczesne billboardy.
Medas-Media
odkopano plakaty, które namawiały mieszkańców do skorzystania z starożytnej agencji towarzyskiej bądź nabycia chleba w lokalnej piekarni. Współcześnie wielkoformatowe plakaty zewnętrzne stały się jednym z najlepszych środków perswazji i przy okazji najpopularniejszym modelem promocji. Jeśli pragniesz dobrze rozreklamować firmę, musisz poszukać w internecie oferty udostępniania miejsc plakatowych w różnych miejscowościach (np.: billboard od w Szczecinie)

Może to oczywiście być inne miasto. Zanim wybierzesz jakąś ofertę wynajęcia, musisz wziąć pod uwagę parę ważnych kwestii. Po pierwsze, poznaj drobiazgowo obszar, w którym będzie wisiał twój przekaz. Bez wątpienia idealnym rozwiązaniem jest wynajęcie powierzchni w punkcie, w którym przechadza wielu ludzi. Warto więc zdecydować się na ruchliwą ścieżkę wyjazdową z miasta, gdzie jeździ sporo pojazdów.

Idealne umiejscowienie to też okolica przystanków, które są codziennie wypełnione pieszymi, oczekującymi na tramwaj. Oprócz przeanalizowania miejsca lokalizacji powierzchni reklamowej, powinno się również sprawdzić, jak wysoko i pod jakim kątem będzie znajdować się twój przekaz promocyjny. Najbardziej ważne, żeby znajdował się tak wysoko, żeby dostrzegli go zarówno spacerowicze, jak i kierowcy przejeżdżających samochodów. Takie dane znajdziesz na portalach WWW firm, które zajmują się wynajmowanie powierzchni billboardowych. Musisz odpalić wyszukiwarkę internetową i wpisać słowa „billboard nazwa miasta”.

Obok wynajęcia powierzchni plakatowej, musisz także poszukać rzetelnej firmy poligraficznej, która ma w swojej ofercie druk billboardowy. W tej sprawie powinieneś działać tak samo, jak w przypadku wynajmowanie. Do Google wstaw frazę „druk billboard miejscowość” (wybierz ofertę ).


Inne artykuły

Drukarnia w Krakowie

książki
Przekazy ogłoszeniowe, które ustawia się najczęściej przy zatłoczonych trasach samochodowych albo znanych deptakach, charakteryzują się niezłą skutecznością. Trudno znaleźć przechodnia, który nie zobaczy wielkiego billboardu, zamontowanego w trafnej lokalizacji. Wiedz, że również przekaz reklamowy obecny na billboardzie musi czymś się wyróżniać. Dobry przekaz perswazyjny powinien przyciągać wzrok, później wzbudzać zainteresowanie osoby oraz silniejsze uczucia.
2019/04/12, 07:20