Menu strony
Gazeta w Irlandii
Współpraca
reklama

O krakowskim rynku reklamowym

W mieście tak wielkim jak Kraków nie tak prosto wybić się z otoczenia. Jeżeli otwieramy firmę z adresem na przykład w Krakowie, niezależnie od branży, powinniśmy się liczyć z olbrzymią konkurencją. Z jednej strony, taka metropolia oraz kulturalne centrum naszej ojczyzny gwarantuje nam ogromne możliwości dotarcia do potencjalnych kontrahentów. Z drugiej jednak strony, niezwykle prosto pogubić się w takim tłumie i zostać przez długie lata niezauważonym.
ciężarówka

Transport za granicę

Nasza sytuacja gospodarcza, mimo światowego kryzysu, ma się zaskakująco dobrze. Zakładamy wiele mniejszych i średnich firm. Polacy wzięli w końcu los w swoje, sprytne ręce i mimo wielkiego ryzyka, zakładają udane interesy. Bycie swoim szefem to o niebo korzystniejsza opcja, niż wieczne wysłuchiwanie poleceń w korporacji. Nawet pierwsze nierentowne miesiące, kiedy działalność nieśmiało rozwija skrzydła, nie zmieniają bojowego nastawienia naszych przedsiębiorców.
Program lojalnościowy

Zatrzymaj klienta

Przez kilkanaście poprzednich lat uległo zmianie w dużym stopniu w naszym kraju podejście do klientów. Nie ma znaczenia to, czego klienci oczekują, są traktowani z większą starannością. Przedsiębiorstwa muszą dbać o swoich klientów, bo konkurencja w każdej branży sprawia, że osoba niezadowolona z towaru czy usług jakiejś firmy po prostu więcej nie nawiąże współpracy.