Menu strony
Gazeta w Irlandii
Billboard
książki

Drukarnia w Krakowie

Billboardy, które ustawia się zwykle przy uczęszczanych autostradach bądź tłocznych deptakach, cechują się porządną skutecznością. Trudno znaleźć przechodnia, który nie dostrzeże ogromnego billboardu, umiejscowionego w trafnej lokalizacji. Pamiętaj, że też przekaz ogłoszeniowy zamieszczony na billboardzie powinien czymś się wybijać. Efektywny środek promocyjny powinien przyciągać wzrok, później stymulować zainteresowanie konsumenta oraz silne emocje.
Reklama zewnętrzna

Reklama zewnętrzna

Przekazy reklamowe, które są zbudowane w formie malowidła i słowa pisanego, ludzkość używa już od dawna. Gdy w zeszłym stuleciu badacze wydostali na światło dzienne starożytne miasto Pompeje, które zostało zasypane przez popioły i spalone lawą z wybuchu pobliskiego wulkanu, odkrył tam teksty reklamowe, przypominające dzisiejsze billboardy.
Medas-Media

Marketing na billboardzie

Billboard wygląda jak ogromnych rozmiarów tablica afisz z reklamą. Forma nośnika zewnętrznego. Najczęściej pojawiają one przy głównych drogach i w miejscach łatwo zauważalnych przez przechodniów.Mamy możliwość ujrzeć je tam gdzie jest duża ilość przechodniów. Billboard może być wywieszony także na postojach lub blokach. Billboard coraz częściej ukazuje się w charakterze elektronicznym, czyli ukazuje się w sieci, alternatywnie na ekranach telewizorów czy telebimach.
Reklama outdoorowa

Zaprezentuj się na billboardach

Jednym z popularnych sposobów na reklamowanie określonej marki jest wykorzystanie billboardów. Są to tablice lub plakaty o wielkich powierzchniach, używane na zewnątrz obiektów. Jest to jeden z bardziej typowych elementów krajobrazu wielkich miast, tak jak neony. billboardy często są wyposażone w oświetlenie, co sprawia, że są widoczne także w nocy. Ten typ reklamy jest bardzo skuteczny, ze względu na wymiary.